Geplaatst: 23-01-2012 20:21
Het volgende probleem. ik krijg van de week twee polo,s binnen waar van de ramen open gaan als ik de wagen op slot zet met de sleutel.
heb nog niets uitgelezen of gemeten maar misschien heeft iemand dit probleem al eens gehad
bvd luc mathijssen