Geplaatst: 18-05-2015 16:50
Hallo.
We hebben een Jumpy binnen staan met een tik in de motor. Stationair hoor je hem niet. zodra je rond de 2000 toeren komt begint de motor heftig te tikken.
Heeft iemand een idee in welke richting we moeten zoeken? Verstuivers of klepstoters?
Gemeten
geen fouten
Uitgelezen met
kts
Foutcodes
geen