1 reactie
Lid sinds: 29-08-2010
Bijdragen: 76
Geplaatst: 19-03-2016 9:28
Hallo,
ik heb hier een e39 535,
deze is tijdens het rijden in storing gegaan.
ervoor geen problemen gehad,
nu kan ik alleen het motormanagement niet uitlezen.
de auto zit ook in de noodloop.
iemand enige ideeën?
Gr Lars