Geplaatst: 28-01-2012 12:08
Bij constant rijden stottert auto voornamelijk tussen de 2000 en 3000 toeren.
In 1e,2e en 3e versnelling is het erg, dat je niet normaal kunt rijden en in 4e en 5e versnelling stottert auto ook maar minder.
Gasklep schoon gemaakt en maf sensor schoon gemaakt.
Benzine al gewisseld.
Geen foutcode,s aanwezig.
Wie weet?
Uitgelezen met
Snap on Modis
Foutcodes
Geen foutcode