Geplaatst: 30-01-2012 14:09
Voor de derde keer in 6000km is de watergekoelde dynamo verbrand. 150AMp
Heeft iemand dit al meegemaakt of weet iemand waar het aan kan liggen?
De accu is vervangen. De motor is niet warmgelopen en het koelvloeistofniveau is goed.
Met vriendelijke groet,
Michel