Geplaatst: 23-09-2013 11:57
temperatuur meter tijdens het rijden normaal in het midden en dan ineens schiet die in het rood.
Voorts valt de meter weer terug naar het midden.
Temperatuur zender en thermostaat zijn vervangen. Er is voldoende koelvloeistof aanwezig.
Dit probleem was er ook net voor hij een kapotte dynamo had. Dynamo is vervangen en laadt perfect bij en geeft ook de juiste voltage.
Geeft geen fout codes betreffende temperatuur.
Sugesties ????