4 reacties
Lid sinds: 14-09-2008
Bijdragen: 4
Geplaatst: 22-03-2011 17:18
De rembekrachtiger valt af en toe (steeds vaker )uit wat kan hiervan de oorzaak zijn.
Gisteren viel de remdruk helemáál weg tijdens het rijden