Geplaatst: 31-01-2012 17:15
Het lagertje in de spanrol van de multiriem is defect.
Ik wil de spanrol vervangen.
Maar zie niet hoe.
De staaf die naar binnen loopt, lijkt op de achterkant een moer te hebben.
Maar daar kun je niet met een sleutel bij.
Een foto van de nieuwe spanrol.
Gemeten
nvt
Uitgelezen met
Hella Gutman
Foutcodes
Omtrent gasklep (maar niet hiervoor van toepassing)