Geplaatst: 23-03-2011 13:20
Bij een koude motor knippert of brand het er een lampje (auto met steeksleutel).
De auto start en rijdt gewoon goed, voldoende trekkracht.
Een tijdje geleden had deze wagen de foutcode P0203. bobine toen vervangen storing is niet meer terug gekomen. De auto had ook foutcode P0130, toen lucht massameter vervangen en die storing verholpen
Maar nu gaat dit storingslampje af en toe branden/knipperen.
Als de auto wordt uitgelezen is er geen nieuwe foutcode te vinden
Wie weet wat dit nog meer kan zijn ?