Geplaatst: 02-02-2012 10:49
Beste leden,
Afgelopen jaar / half jaar hebben Rik (RikF) en Maarten (MaartenL) het forum dagelijks beheerd, zodat ik mij op de achtergrond kon bezighouden.
Vrijdag j.l. zijn Rik en Maarten afgestudeerd aan de HTS en niet langer dagelijks betrokken bij AMT.
Daarom hebben we sinds maandag opnieuw een stagiair van de HTS in ons midden.
Joram zal komend half jaar het forum beheren, nieuwe leden toelaten, discussies opschonen etc.
Mocht je zijn naam voorbij zien komen, dan weet je de achtergrond van zijn 'rode overall'.
Tom.