Geplaatst: 25-09-2013 19:00
Interieurverlichting werkt niet goed op portierschakelaars. Ook rechter raam blijft 1cm onder de hoogste stand, ook na resetten. Linker raam gaat wel goed dicht en opend ongeveer 1cm goed bij deur openen.
Als ik zelf het licht met de schakelaar aan en uitzet en open het linker portier dan gaat verlichting wel aan, bij rechter portier niet. En het duurt lang voordat hij uit gaat. Weet iemand waar de portierschakelaar zit, bij het slot misschien?
Uitgelezen met
Autel MS509
Foutcodes
Geen