Geplaatst: 02-02-2012 17:37
Hallo Heren,
Vorig jaar een probleem met deze renault dat de startonderbreker er niet meer vanaf wil, na een stevige nachtvorst. Opnieuw ingeleerd en auto heeft het prima gedaan. Todat de vorst nu weer begon, exact hetzelfde verhaal. Renault dealer waarschuwde ons hier vorig jaar al voor en heeft geen goede oplossing/betaalbare oplossing. Heeft iemand dit vaker meegemaakt en hier een betaalbare oplossing voor. Computers vervangen is de auto gewoon niet meer waard.