motor over verhit en noodloop

7 reacties

Merk
Opel
Model
Insignia
Type
2.0 CDTI Business
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0cdti A20DT
Eerste inschrijving
juli 2009
Brandstof
Diesel

Autoprofi

Lid sinds: 03-01-2012

Bijdragen: 298

Geplaatst: 23-03-2016 18:13

hallo heren,

het probleem is dat de auto af en toe aangeeft,motor oververhit,en gaat dan in noodloop.

Dit kan al gebeuren na 5 minuten rijden.

Laat je de motor afkoelen dan blijft de melding aanwezig en pas als de wegenwacht de fout reset is het probleem over.

Volgens de klant is er al vaak naar gekeken en zijn 2 temperatuur sensoren vernieuwd maar het probleem blijft en heeft al veel geld gekost.

Ik heb geen foutcodes want dat weet de klant niet en aangezien ze hier niet uit de buurt komen zodat ik even snel kan helpen of  kijken.

Nu willen ze de auto bij mij brengen om te kijken of ik iets voor hun kan betekenen

Heeft iemand van jullie dit al een keer meegemaakt zodat ik weet in welke richting ik moet zoeken.

Volgens de klant is de motor niet oververhit maar dit kan ik niet bevestigen.

hoor graag van jullie.vr groet.

 

 

Gemeten

nog niets

Uitgelezen met

nog niets

Foutcodes

niet bekend