Geplaatst: 21-05-2015 9:33
Hoi,
Ik heb het volgende probleem met een Seat Ibiza 1.4 16V. Als je met de auto rijd en optrekt is er niets aan de hand, maar als je een contstnte snelheid rijd, en in het toerengebied van 1800/2200 rpm dan gaat de auto schokken. Dt is in iedere versnelling. Heb de auto uitgelezen maar geen foutcodes. 4gasmeting is prima. Distributietiming staat ook goed. Wie heeft dit eerder meegemaakt?
Gemeten
4 gasmeting, distributie,
Uitgelezen met
Snapon
Foutcodes
Geen