Geplaatst: 29-03-2016 19:15
Ik heb een vreemd probleem.
Als je tijdens het rijden het gaspedaal los laat dan blijft de motor 1-2 sec zelf gas geven,
en motor loopt stat. heel slecht 3,5 cil.
tijdens het rijden meer je verder niks het trek goed en geen vreemde geluiden,
alleen stat. staat de motor te schudden .
De auto geeft af en toe de fout code p0300. en verder geen code's.
diagnose stappen :
compressie gemeten Goed.
distrubutie timing gecontroleerd
ander gaspedaal geprobeerd
ander lmm geprobeerd
de nieuwste software op de ECU gezet ( bij de dealer)
4 x nieuwe verstuiver gemonteerd en ingeleerd .
nieuwe EGR-klep gemonteerd.
krukas sensor met de scoop gecontroleerd
ECU opgestuurd naar AC-tronic die hebben geen defect gevonden.
verstuiver met de scoop gecontroleerd.
Heeft iemand dit al eens gehad of tips.
ik weet het niet meer.
Gr Laurens
Uitgelezen met
KTS