Geplaatst: 28-11-2012 13:16
Heren ik heb hier een arosa staan waarvan de olielamp knippert de sensor is vervangen door een orginale er zit er maar 1 in. en als de auto dan een stuk gereden heeft begint de olielamp te knipperen en dan komt er een piepsignaal. komt het bij deze motoren wel eens voor dat de oliepomp zeef dicht gaat zitten? Of er iemand nog een ander idee? Alvast bedankt.Gr
Uitgelezen met
-
Foutcodes
-