Geplaatst: 28-11-2012 14:27
hallo
ik heb hier een scenic II die regelmatig bij opwarmfase motor wel start en aanslaat maar dan beroerd staat te lopen,alsof ie maar op 3 cilinders loopt.
het toerental ligt dan ook maar op 450 rpm,en dan reageert die ook niet op het gaspedaal.
de auto is uitgelezen en er staan geen fouten in het systeem
We hebben nokkenas sensor vervangen, krukas sensor, egr klep gereinigt, bedrading gecontroleerd.
Uitgelezen met
clip
Foutcodes
geen