Geplaatst: 31-03-2011 12:39
in neutraal voel je geen storing bij gas geven en loopt de motor perfect door zijn toerentallen heen, rijden in eerste versnelling en optrekken eveneens geen probleem te bemerken, vanaf 2e versnelling en hoger voel je de motor bij 2800 à 3000 omw/min even inhouden. Rij je op de snelweg betekent dit rond de 110-115 km/uur. Indien je gas blijft geven, gaat hij na even in het storingsgebied te blijven hangen wel naar hogere toerentallen. Iemand enig idee?
Zelf hebben we brandstofsysteem, inspuitmoment, krukassensor, distributie en turbodrukvulling nagekeken.