4 reacties
Lid sinds: 09-11-2010
Bijdragen: 362
Geplaatst: 02-10-2013 17:22
Deze mercedes E250CGI uit 2010 ratelt na de start even flink een aantal seconden. Het lijkt op een nokkenasversteller die even klappert omdat de oliedruk er nog niet is.
Iemand hier ervaringen mee?