Geplaatst: 03-04-2016 19:14
Goedenavond,
Deze wagen slaat af en toe af tijdens t rijden. We hebben geconstateerd dat de pomp in de tank mogelijk defect is. Wie kan mij helpen aan een elektrische schema? Moet bij deze wagen de brandstoftank gedemonteerd worden om bij de pomp te komen of zit er een luikje in de bodem?
Uitgelezen met
Bosch tester