Geplaatst: 04-04-2011 17:39
probleem met een suzuki swift uit 1991, 1000cc 3 cyl,
stationair draait hij goed en co ook goed zo gauw ik de gasklep regel,
gaat hij smoren, en het co vliegt de lucht in.tot 9,5 en de hc waarde ook, tot ongeveer 4000!en slaat na verloop van tijd ook af. stationair draait hij gewoon door! en loopt dan als een zonnetje! vandaag een andere carburateur( monopoint) geprobeert maat blijft hetzelfde! bij een koude start slaat hij wel slecht aan! als ik naar de vonk kijk, lijkt de vonk wel sterk..., maar de bougies slaan helemaal zwart uit!
Gemeten
co, hc