stationair tt te hoog!

10 reacties

Opgelost

Merk
Nissan
Model
Qashqai
Type
2.0 Tekna Pack
Onderwerp
Motor
Motorcode
MR20DE
Eerste inschrijving
december 2007
Brandstof
Benzine

haleco1

Lid sinds: 19-05-2008

Bijdragen: 838

Geplaatst: 05-10-2013 20:57

 Hallo, we hebben hier een 2.0 Qashqai waarbij het tt tussen 1100 en 1500 stat blijft staan! Auto blijft dus "gas" geven (merkbaar bij rijden!) Er zijn geen foutcodes aanwezig ( uigelezen met KTS en Autocom). Alle uitgelezen data schijnt ok te zijn (koelvl temp, gaspedaal waarden, remschak en koppelingsschak etc). Gasklephuis gedemonteerd en schoongemaakt, accu losgekoppeld. Geen resultaat. Met KTS en Autocom kun je bv geen basisinstelling doen. Moet evt iets nieuw ingeleerd worden? Tevens gecontroleerd op lekkages.

Auto heeft olieservice gehad (auto krijgt ieder jaar zijn onderhoud) en is preventief geflushed met FORTE omdat auto maar korte stukjes rijdt. Tevens is het int.-filter vervangen ( auto is niet op contact geweest tijdens losgekoppeld gaspedaal!) Probleem is opgemerkt 2 dagen na servicebeurt!

Ps auto heeft pas 57000op de teller.

Zien wij iets over het hoofd?

Uitgelezen met

KTS en Autocom

Foutcodes

GEEN