Geplaatst: 13-02-2012 17:53
Hallo,
we hebben hier een bmw e90 325i staan. `s ochtends met de koudestart zit er heel even een bijgeluid in, klinkt een beetje als een stuurpomp.
Nu zijn we erachter dat het uit het oliefilter/warmtewisselaar komt, iemand dit al is mee gemaakt? en opgelost uiterraad?
m.v.g Erwin
Uitgelezen met
Niet
Foutcodes
Geen