Geplaatst: 07-12-2012 10:23
Hallo allemaal
Ik heb hier een agila staan die volgens de klant af en toe inhoud en lijkt alsof hij soms op 3 cilinders loopt terwijl het een 3 cilinder is ;) en dat hij soms naar de 400 toeren valt
Nu is de auto warm binnen gekomen en wij hebben het probleem niet geconstateerd
Enkel dat als wij de airco inschakelen het toeren probleem zich wel voordoet maar dit regeld hij ook gelijk weer bij.
Nu hebben we de auto buiten gezet in de winterse kou en gaan dalijk kijken wat de motor doet als deze koud is.
Heeft er iemand al een idee want die zijn welkom.
Geen foutcodes en alle sensor waardes zijn goed, ze hebben de bougies al zelf vervangen.
ik hoor jullie reacties wel
m.v.g. jeroen
Foutcodes
Geen