Geplaatst: 07-04-2011 14:19
Wagen rijdt goed, doch het vermogen is te gering. Als je op koppel rijdt schudt de motor zelfs helemaal; Als je op toeren rijdt ben je dit niet gewaar. Turbodruk komt tot 2,1bar, maar dit gebeurt te traag; LMM is vervangen. Raildruk komt tot 1550bar.
Op deze motor zit er een kleppenblok gemonteerd dewelke een By-pass kanaal kan openen over de laadluchtkoeler. Weet er iemand precies hoe de vork in de steel zit met deze kleppen?
Stefan
Uitgelezen met
KTS650
Foutcodes
geen