Geplaatst: 12-12-2012 15:38
Door laadstroomproblemen en zodoende lege accu is er een startbooster gebruikt voor starten van deze VW Bora met 77Kw TDI motor. (315000Km)
Nadat dynamo was gerepareerd(nieuwe borstelbrug/regelaar) is de Bora gestart met startbooster.
Nu problemen met soms wel/soms geen stroom op daschboard.
Als de controle lampjes branden op daschboard is ook digitale teller zichtbaar en start de bora zonder problemen.
Maar als je daarna kontakt uitzet en weer aan gaan regelmatig de controle lampjes niet branden op de teller en ook digitale teller deel is niet zichtbaar.
Motor start wel maar valt direkt in "imobilyser" startblokkering.
Heb ook gezien dat wanneer controle lampjes wel branden en raambediening werd gebruikt zonder dat motor loopt de lampjes ineens wegvielen of minder sterk gingen branden
Nu mijn vraag is of ik dit in een relais moet zoeken of word deze groep rechtstreeks door kontaktslot geschakeld ?
Alvast bedankt voor uw mening of antwoord.
M.v.g Paul