Geplaatst: 26-07-2014 9:00
Hallo allemaal,
Ik heb een w210 staan waarbij tijdens t starten de sleutel op de startstand vastgehouden moet worden. Normaal gesproken hoef je maar even t de sleutel op de startstand te draaien dan wordt de startmotor aangestuurd totdat de motor aanslaat.
Heeft iemand enig idee?