Snelheidssignaal

19 reacties

Merk
Mazda
Model
CX-9
Type
3.7 GT-L
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
V6 3.8L
Eerste inschrijving
maart 2008
Brandstof
Benzine

johnhommen

Lid sinds: 21-11-2007

Bijdragen: 96

Geplaatst: 27-07-2014 21:45

Mazda CX-9, Klant heeft deze ingevoerde auto gekocht.

Nu gaat bij 120 km/h even een piep signaal.af.

Klant wil dit uitgeschakeld hebben als dat kan.

Ook is bij  deze auto de snelheid begrenst bij 160 km/h.

Heeft iemand hier ervaring mee, en evt een oplossing?