Geplaatst: 13-04-2011 12:20
Hallo collega's,
Motor loopt niet mooi stationair en staat te halen tussen 700/900 rpm.
De auto is voorzien van een aut.versn.bak, bij het inschakelen van de Drive of Achteruit slaat hij vaak af, ook met file rijden.
Stat.regelklep is al vervangen.
Ook heb ik de vacuumslangen al gecheckt en hier en daar vernieuwd.
Iemand bekend met dit probleem of enig idee wat er mis is?
Alvast bedankt.
Teo