Geplaatst: 06-08-2014 9:33
Ik heb hier een auto staan met storingen in de communicatie tussen de motor computer en de abs/epc computer. En loopt niet goed storing injector cil 4.
Alleen wat me meteen op viel was dat de boordspanning maar 12,6V en blijft daar ook op. Is aan de lage kant.
Maar ik heb al eens gehoord dat sommige moderne auto's niet altijd bij laden.
Weet iemand of deze auto's dat ook doen?
Gemeten
Spanningen. Spannings verliezen
Uitgelezen met
bosch
Foutcodes
ABS 5391, Motor:P0271, 2x P0263