Geplaatst: 07-08-2014 17:30
Hallo,
Ik heb hier een Ford Fiesta staan met het volgende probleem,
De auto is tijdens het rijden uitgevallen.
Bij het op contact zetten van de auto tikkert er op de zekeringskast constant een relais (ECU), het display geeft alleen streepjes, en het startblokkeringslampje knippert, en de motor start niet.
Wat opvalt is dat het startblokkeringslampje eerst snel knippert, en dan overgaat op 1 x knipperen en dan 6 x , dit herhaald zich contant. (storings-code ??)
Kan voor het uitlezen ook geen verbinding maken met de ECU.
Wie heeft ervaring of een oplossing?
Gemeten
Zekeringen doorgemeten (Goed)
Relais omgewisseld (Goed)
Stroomvoorziening relais (Pootje 1 en 5 = 12V , Pootje 3 = 3,85 V)
Bedrading visueel gecontroleerd.
Uitgelezen met
Wurth
Foutcodes
Geen, geen verbinding