Geplaatst: 20-02-2012 10:53
Ssang yong Rexton 270S heeft olie in koelsysteem. Deze auto rijdt er al bij driekwart jaar mee, geen drukverhoging in koelsysteem. Motor loopt als een zonnetje. In juni 2011 warmtewisselaar aan de zijkant van het blok vernieuwd en het gehele koelsysteem gespoeld. Nu weer veel olie in koelreservoir. Heeft iemand een idee