Olie in koelsysteem

10 reacties

Opgelost

Merk
SsangYong
Model
Rexton
Type
RX 270 Xdi s
Onderwerp
Motor
Motorcode
270S
Eerste inschrijving
oktober 2005
Brandstof
Diesel

EGBERINK

Lid sinds: 22-11-2007

Bijdragen: 60

Geplaatst: 20-02-2012 10:53

Ssang yong Rexton 270S heeft olie in koelsysteem. Deze auto rijdt er al bij driekwart jaar mee, geen drukverhoging in koelsysteem. Motor loopt als een zonnetje. In juni 2011 warmtewisselaar aan de zijkant van het blok vernieuwd en het gehele koelsysteem gespoeld. Nu weer veel olie in koelreservoir. Heeft iemand een idee