Geplaatst: 18-04-2016 19:04
Beste,
Vandaag opleiding gevolgd. Daar werd gezegd dat de gaskleppositiesensor van die bewuste polo niet werkte met een variabele weerstand maar met een hall-gever. Kent iemand deze gaskleppositiesensor en kan je me eventueel aan meer uitleg helpen.
Groeten, Tijl