3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 05-02-2010
Bijdragen: 40
Geplaatst: 12-08-2014 14:44
de motor lekt olie, het lijkt of het achter de dynamo vandaan komt, ter hoogte van de kop, heeft iemand dit mee gemaakt of heeft iemand suggesties b.v.d dennis gul
nvt