Geplaatst: 20-04-2016 23:26
Hallo,
We hebben een probleem met een caddy die af en toe afslaat als hij stationair loopt (bijv.bij een kruispunt of stoplicht)Wel een paar keer per rit
Daarna moet de je even doorstarten en hij loopt weer(ook weer gelijk goed)
Bij een andere garage hebben ze al de cilinderkop en pompverstuivers vervangen !
Ook heb ik de brandstoffilter vervangen die was redelijk schoon (geen motorolie in)
Uitgelezen ,maar geen foutcodes
Heeft er iemand ervaring met dit probleem ?
Uitgelezen met
KTS