Geplaatst: 23-02-2012 19:15
Hallo allemaal, het betreft een seat ibiza 1.4 16v aua motor, de motor is van een sloopdonor. Alles van de oude motor is overgezet zoals inlaat, uitlaat, egr, alle sensoren. De auto rijdt goed, maar stationair schommelt het tussen 950 en 700 rpm, ik kan geen vacuumlek ontdekken. Ook een ander gasklephuis geprobeerd, maar helpt niks, Als ik een connector van de egr of koolstoffilter of temp sensor loshaal, dan loopt ie wel op hetzelfde toerental, ook als ik 'm bewust een beetje vacuumlek geef door een slang eraf te halen en met mijn vinger een klein vacuumlek creeer. Ik weet even niet wat ik over het hoofd zie. Uitlezen geeft geen codes.