Geplaatst: 22-04-2011 11:44
Goedemorgen,
ik heb hier een toyota corolla staan, een 1.4 16v vvti uit 2000, motor loopt op 3 cilinders, bobines, injectoren ed gewisseld, maar bleef slecht lopen. compressie gemeten, de 2e cilinder heeft geen compressie.
heeft iemand dit wel is meegemaakt? auto heeft 130.000 gelopen.
Gr martijn