Geplaatst: 22-04-2011 12:02
Schakelde moeizaam automatisch over (easy tronic), sleuteltje brandde op dashboard.
Uitgelezen dealer, geen foutcode op de automaatbak. Het aut. overschakelen gaat nu goed,
maar sleuteltje brandt nog steeds, met uitlezen zijn er geen foutcodes ?