Geplaatst: 24-02-2012 12:19
Hebben een v70 binnen gekregen met de melding storing oliedruk. Uitgelezen, geen stoorcodes. wanneer motor op verhoogt toerental draait dan komt het inlaatnokkenastandwiel ± 1 mm naar buiten en gaat het lampje uit. wanneer toerental naar stationair gaat komt het tandwiel weer in eerste positie en gaat het lampje weer aan. Lampje gaat 1 op 1 mee aan en uit met de verstelling van de nokkenas. Kent iemand dit probleem ? wil er wel een andere nokkenasversteller op monteren, maar was niet voorradig bij de dealer. Kan er dan pas na het weekend mee verder, maar wil de storing graag lokaliseren.
Uitgelezen met
actia multi diag