Geplaatst: 24-02-2012 19:21
We hebben de d-riem vervangen eindelijk na twee dagen en we starten de motor en hij loopt stationair op drie cilinders, we hebben de motor vier keer rond gedraaid en hij komt steeds weer terug op de juiste afstelling, heeft hier iemand ervaring mee.