Geplaatst: 20-12-2012 13:30
Hallo,
Weet iemand wat je kunt doen aan het water dat in de kunststof bak komt waar de Motronic ECU, de ECU voor de automaat en cruise control in gemonteerd zitten. Deze bak zit aan de rechter zijde onder de voorruit bij een A8 en is afgesloten met afschroefbaar deksel.
Ik heb al een nieuw deksel bij de Audi-dealer gekocht, maar het water blijft binnen dringen. Ook zijn de afwateringsrubbers in het binnenscherm met perslucht schoon geblazen. Er ontstaat na verloop van tijd oxidatie aan de contactpunten van de ECU's en in de stekkers met alle gevolgen van dien.
Volgens de monteurs van de plaatselijke Audi-dealer is er geen oplossing voor. Ik hoop dat iemand wel weet wat er aan te doen is.
Alvast dank voor de reacties.