Geplaatst: 21-12-2012 15:11
Beste leden,
Bij deze wil ik jullie alvast prettige feestdagen toewensen en een voorspoedig 2013!
Tevens bedankt voor jullie bijdragen op het AMT Garageforum en op naar een nieuw jaar vol nieuwe autotechnische problemen en bijbehorende oplossingen!
Namens de hele redactie,
Tom Polman
Redactie AMT
Beheerder AMT Garageforum