Geplaatst: 21-12-2012 15:51
Deze oude ( 1991) Sierra heeft een probleem. Wil gezien de dagwaarde niet teveel hoeven zoeken voor de eigenaar. Die is gehecht aan de auto.
Klacht : bij gasgeven/gas loslaten houdt de motor in. Het lijkt op dezelfde gaspedaalstand te gebeuren.
Na de "dip" gaat de auto er prima en zonder haperen vandoor. Bij gas terugnemen bij het kritieke punt houdt de auto ook in.
Auto start prima, loopt goed stationair ( wat snel). Vacuum slangen gecontroleerd, zijn goed.
Ontsteking is ook goed, kabels nieuw.
Wie heeft een tip ?
Alvast dank.
Gino