Geplaatst: 20-10-2013 12:21
ik heb geen spanning op de bobine aansluiting, verder geen enkele storing uitgelezen en startonderbreker werkt ook goed, benzinepomp draait, ik heb de impulsgever op versn. bak vervangen, bobine heb ik een nieuwe opgehad, geen resultaat!! heeft iemand nog een andere suggestie?
Gemeten
massa is goed op motor en ook massa op stekker bobine, spanning op ecu is 12volt en massa op ecu is ook goed
Uitgelezen met
snap on prolus
Foutcodes
geen