Geplaatst: 24-12-2012 1:09
x5 heeft na een wasbeurt de volgende storing
lampje ABS,REMMEN Algemene motorstoring brandt
Iemand een idee, als het inderdaad de stuurhoeksensor is hoe bouw ik die het gemakkelijkste uit.
zonder nog meer storingen te veroorzaken
Gemeten
storing 1; stuurhoeksensor ( niet te wissen)
storing 2; ESP tijdelijk passief (wel te wissen komt meteen terug)
Uitgelezen met
brainbee
Foutcodes
zie boven