Geplaatst: 02-05-2011 12:41
Een paar maanden geleden kwam deze twingo bij ons omdat de motor een jankend geluid maakte , ik constateerde dat de multi v-riem veel te strak stond terwijl deze nog nooit was op gespannen.
Ik heb de riem slapper gezet ( dit gaat vrij simpel omdat hier een ouderwetse handmatige spanner op zit die met een soort tandwiel opgespannen word).
Maar nu staat deze twingo hier weer met een superstrakke multi-v -riem.
Heeft iemand dit wel eens meer meegemaakt met dit nieuwe model twingo waar ik helaas de motorcode niet van weet.
Bedankt voor alle reacties.