Geplaatst: 28-02-2012 13:15
We hebben hier een E61, deze auto gaat niet in de rust fase, heb het stekkertje van de achterklepruitje losgehaald, dit helpt niet. Ik heb ook gecontroleerd of er water in de reservewielbak staat maar dit is allemaal kurkdroog. Ook blijft de verlichting van de lichtschakelaar, de radio en de automaat knipperen.
Heeft iemand een idee?