Geplaatst: 21-08-2014 20:07
hallo,
ik heb een kia sportage v6 op de brug staan
Hier van is de krukaspoelie kapot ( rubber los geslagen ).
Maar de bout zit enorm vast, is dit iets wat vaker voorkomt?
Heb op twee programma's terug gezocht en beide ontbreekt een hoop informatie over deze auto.
Ben namelijk bang dat ik um af ga breken. En wat is het aanhaal koppel?
alvast bedankt
mvg Rick