Geplaatst: 21-04-2016 21:40
heb dynamo laten repareren bij revisie bedrijf na enkele weken dynamo weer stuk gerepareerd
voor garantie nu week later dynamo laad weer niet weer terug gebracht na revisie bedrijf
dynamo weer opgehaald bij revisie bedrijf is in orde zeggen ze getest op 2 testbanken is oke
dynamo gemonteerd wat denk je laad niet zelfs accu lamp je gaat niet aan mijns inziens is toch de dynamo niet in orde omdat: de b+ aanwezig is netjes 12v de d+ aanwezig netjes 12v
verbinden van de controledraad van het lampje op daschbord met massa geeft netjes brandend
accu lamp dus voor zover ik weet is dan de bedrading in orde of zit er mischien nog ergens een relais of zo tussen wie weet raad of heeft een schema van het laad systeem
gr marinus