Geplaatst: 21-04-2016 23:59
Goedendag
ik heb hier een corsa d 1.2 xe die te warm was gelopen
hiervan heb ik de koppakking vervangen en de distibutie ketting en geleiders vervangen.
kop is gevlakt en afgeperst.
temperatuur blijft nu goed maar nu het volgende.
Ketting met behulp van speciaal gereedschap gemonteerd.
hij maakt nu een jankend geluid bij het carter hoor je het beste!!
geluid is net alsof er een riem te strak staat!!
met multiriem los maakt het niks uit.
warm of koud maakt niks uit geluid gaat mee met toeren en word sterker bij meer toeren.
carter gedemonteerd hier zat wel wat viezegeid in maar geen slijpsel
dit schoongemaakt maar geluid blijft
Drijfstanglagers zien er goed uit
Iemand idee!!!
Uitgelezen met
geen storing